Tuesday, March 31, 2009

Hari-hari Yang Berlalu

5 Perkara yang paling aku suka buat masa berada di Upm:

1) makan
2) baca novel pastu nangis...cara luahan hati.
3) G foodcourt dengan Ecah...ada sebabnya...
4) suka tengok gelagat orang kat UPM nie...macam2 kerenahnya.
5) kumpul ramai2 pastu tengok cita seram.

5 Perkara yang tak suka semasa berada di UPM

1) jatuh masa jalan kat DKAP..
2) nak daftar kursus..terutamata bila ada clash ngan clas dah penuh.
3) finishing school
4)selalu jalan kaki nak pergi fakulti terutama bila kelas malam.
5) Folder assigment hilang masa dah nak submit assigment...merana tol...

5 Perkara yang teringin aku nak buat sebelum habis belajar kat UPM nie.

1) pergi fakulti Perubatan.
2) amik buah durian kat ladang...( bukan mencuri yek)
3) aku teringin nak masuk kat dalam bilik kolej 13 sebab lain sangat dari kolej yang lain.
4) aku nak tengok pe yang ada kat atas bukit sebelah Dewan Zaaba..
5) yang akhir ni bagi aku fikir betul-betul dulu....

No comments:

Post a Comment